Hoe betaal ik candy crush met mijn iTunes tegoed?

Er is een level in Candy Crush die onmogelijk blijkt te zijn om te spelen op de IPad omdat dit level niet doet wat hij behoort te doen. Ik heb helaas geen laptop of pc waarop hij het wel doet. Ik heb via internet iTunes tegoed gekocht zodat ik dit level toch kan uitspelen maar het betalen lukt niet. Ik klik op het bedrag, voer w8 woord in dan bevestig ik mijn aankoop. Dan staat er: verificatie vereist, ik klik dan op ga door. Wederom moet ik mijn w8 woord invoeren. Ik kom dan in mijn account waarin ik alleen kan kiezen uit: Visa, MasterCard, Amex of geen. Hoe krijg ik het nou voor elkaar om te betalen met mijn iTunes tegoed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk level is dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor ieder level is wel een trucje. Probeer ook eens op youtube te zoeken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om level 323. Heb op youtube gekeken en daar werkt het level anders dan op de iPad. Blijkt een foutje te zijn van Candy Crush, hij is niet uit te spelen op de IPad dus is kan nu niet verder. Vandaag dat ik tegoed heb opgewaardeerd maar het lukt me niet om dat tegoed te gebruiken. Vandaar mijn vraag, hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een paar jaar terug heb ik dat ook eens geprobeerd en dat is nooit goed gekomen. De punten die ik kreeg bijgeschreven, waren niet de juiste om iets extra's met Candy crush te doen.
De enige optie om verder te komen is, om op een gewone pc of notebook in te loggen en het daar te proberen. Als je zo ver bent, moet je dat best kunnen oplossen (zelf zit ik nu bij level 481... hahahaha...) en ik denk dat er altijd wel iemand is waarbij je even gebruik van zijn/haar pc mag maken. Gewoon oplossen en dan weer verder op de Ipad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bij level 431, en ik speel ook op de iPad. Ik heb nog nooit wat gekocht. Het is dus echt te doen ;-)

Antwoorden (2)

Hoi hoi,

Als het goed is moet hij gewoon werken als je genoeg tegoed hebt, als hij dat weergeeft is je tegoed te laag voor het pakket wat je wilt kopen.

greetz
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weet je zeker dat je tegoed is toegevoegd en dan ook op het account waar je candy crush mee speelt?
Je kunt dit nagaan door naar de app-store te gaan.
druk nu op 'uitgelicht'
scroll helemaal naar beneden.
helemaal onderaan komt je apple id tevoorschijn. zo niet dan ben je niet ingelogd.
ook komt je tegoed tevoorschijn. zo niet dan is er iets mis gegaan met verzilveren.
Anders staat candy crush waarschijnlijk op ander account.
tegoed niet toereikend lijkt me onwaarschijnlijk.