Laptop stuk ?

ik heb een pc gekregen van mijn vriend en er komt op hier is er een afbeelding van maar ik kan juist vista installeren geen W 7 http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.vistax64.com/attachments/tutorials/10726d1236759408-dual-boot-change-os-name-windows-boot-manager-boot_manager_vista.jpg&imgrefurl=http://www.bakkel.com/2010/06/26/muzikale-dual-boot-met-windows-7/&usg=__DxjMRPMDRkkiFIfhTOqLyZWLpc4=&h=767&w=1021&sz=147&hl=nl&start=0&sig2=mbPjsyj52faINcicISkAXw&zoom=1&tbnid=v8GHjTKqYlNptM:&tbnh=137&tbnw=182&ei=xZLoTe3yNoqXOqHkqaAB&prev=/search%3Fq%3Dwindows%2Bboot%2Bmanager%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26biw%3D1024%26bih%3D592%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&page=1&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=108&ty=91&biw=1024&bih=592 wat moet ik doen ? ook gratisse oplossing zijn welkom ^^

Toegevoegd na 2 minuten:
windows boot manager komt er op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het feit,dat Spotnet niet illegaal is,houdt in,dat U daar - en zeker in dit geval - optimaal gebruik van kunt (gaan) maken. IK kom er vrijwel elke dag diverse Windows versies tegen ( ook de zogenaamde "kale " versies . Mogelijk het overwegen waard,om daar zo'n versie vanaf te plukken. Maak er een ISO bestand van - ná downloaden- brand het op een DVD . Windows zelf bezit en redelijke partitie manager ( Beheer) en daarmee kunt U de corrupte W7 versie mee verwijderen en vervolgens de juiste gebruiken. Let wel altijd heel goed op ,als U van een dergelijke applicatie iets hebt gedownload. Scannen met zowel een optimale Anti Virus als een Malware programma ( Lavasoft) is een vereiste !!

http://www.snelrennen.nl/spotnet/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De vraag is mij een beetje onduidelijk, maar ik vermoed dat op de laptop een dualboot van Vista en W7 staat. Als ik het goed begrijp doet vista het wel, maar W7 niet. Waarschijnlijk is de installatie van W7 corrupt waardoor hij niet wil doorstarten. De enige oplossing hiervoor is de installatie repareren, maar hier heb je een originele installatieschijf nodig, en ik vermoed dat je vriend die niet meer heeft. Ook hier zijn ( usenet) wel weer oplossingen voor maar ik denkt niet dat we die op GV kunnen aanbieden.